• SORU 1 : Bu modül, öğrencilerin öz-yönelimli öğrenen olmalarının ve öğretimin öğrencilerin bireysel farklılıklarına göre tasarımlanmasının önemini kavramınıza yardımcı oldu mu? Nasıl?
• SORU 2 : Öğrencilerime, öz-yönelimli öğrenen bireyler olmaları için nasıl yardım edebilirim?
• SORU 3 : Öğrencilerin bireysel gereksinimlerini nasıl karşılayabilirim?
1-Evet oldu. Öğretimin öğrencilerin bireysel farklılıklarına göre tasarımlanması gerektiği konusunda bilgi sahibiydim ama nasıl ve ne şekilde uygulayacağım konusunda bana oldukça yardımcı oldu.
YanıtlaSil2-Öğrencilerin bireysel öğrenme farklılıklarını her zaman göz önünde bulundurarak ayrıca kolay öğrenme yollarını belirleyerek çalışmalarımı bu doğrultuda gerçekleştiririm.
3-Öğrencinin hedeflerini ve beklentilerini alır buna göre başvurabileceği kaynakları sunarım.
1-evet.öğrenci farklılıklarına göre tasarımlanması gerekliliği konusunda yardımcı oldu.
YanıtlaSil2-her öğrenciye göre becerilirine göre yönlendirerek yardımcı olurum.
3-öğrencilerin ilgi alanlarını belirleyerek yönlendirme yaparım.
1-oldu,kabiliyetleri doğrultusunda çalışma yaparız
YanıtlaSil2-grub çalışması ile
3-grub çalışmasıyla karşılarız
1. oldu, her öğrencinin farklı öğrenme yöntemleri olduğunu öğrendim
YanıtlaSil2. öğrencilerin hangi tür zekaya sahip olduğunu anlamak için çalışma yaparak, uygun etkinlikler veririm.
3. her öğrencinin seviyesine uygun çalışmalara önem veririm
1-oldu.her öğrencinin yeteneği farklıdır.
YanıtlaSil2-gurup çalışmasını desteklerim
3-her öğrencinin seviyesine göre çalışma ve iş bölümü yaparım
1-Evet,uygun stratejiler geliştirilmeli.
YanıtlaSil2-Bilgiler arası bağlantılar kurma ve soru
Sormayı önererek.
3-Projelerle öğretme iyi bir yöntemdir.
1. uygun çalışmalar yaptırılanlir.
YanıtlaSil2.grup çalışması yaptırılır.
3. iş bölümü yaptırılabilir.
-Oldu. Her öğrencinin öğrenme şekilleri ve yetenekleri farklı.
YanıtlaSil-Onlara çeşitli çalışmalar yaptırarak yeteneklerini ortaya çıkarabilirim.
-Sürekli çalışmalarını takip ederek.
1-Oldu. Öğrencilerin farklı ilgi alanlarının olduğu ve farklı etkinliklerin öğrencilerin ilgisini çekebileceğini ve öğrenme etkinlikleri için bolca zamana ihtiyaç olduğunu anladım.
YanıtlaSil2- Öğrencilerin ilgi alanlarını belirleyerek başarabilecekleri konuları seçip etkinlik hazırlamalarını sağlarım.
3-Öğrencilerin etkinliklerini hazırlamada etkinlik konusuyla ilgili yol gösterici rol üstlenirim.
1-oldu. örgencilerin farklı öğrenme şekilleri olduğu
YanıtlaSil2-yetenekleri doğrultusunda gruplar oluştururum
3.rehberlik yaparım
1.oldu öğrencilerim farklı ilgi alanları olduğu
YanıtlaSil2.grup çalışması yaptırılır.yetenekleri ortaya çıkartılmaya çalışılır.
3. öğrencilere iş bölümü yaptırılabilir.
cevap1.oldu.Öğrencileri ilgi alanları ve yetenekleri doğrultusunda bireysel farkları gözeterek grup oluştururuz.
YanıtlaSilcevap2.Bireysel farklılıkları gözeterk çalışma grupları hazırlarım.yetenekli öğrencilerden de destek alınır.
cevap3.Grup içi etkileşim ve işbirliği akran çalışmaları ile sağlarım.
1-Oldu.Öğrencilerin farklı öğrenme tarzları vardır.
YanıtlaSil2-Farklı öğretim teknikleri uygulayarak.
3-Değerlendirme çalışmalarına göre rehberlik yapılabilir.
oldu,öğrenmenin kişilere özgü yapılabilir.
YanıtlaSilçalışmalarına başlarken kendilerini tanımalarını sağlayarak, çalışmalarının başında yardımcı olarak
öğrenciler için farklı uygulamalar yaparak
1-Her öğrencinin zeka ve öğrenme türüne göre öğrenmeyi destekleyici çalışmalarda bulunurum. Öğrencilerin ilgi ve yeteneklerine uygun öğrenme faaliyetleri düzenler ve onları bu yönde yönlendiririm.
YanıtlaSil2-Sorgulamalarını desteklerim. Onlara yol gösterici olurum.Teknolojiyi nasıl kullanacakları konusunda rehberlik ederim.
İşbirliği içinde çalışmalarına ve karşılıklı etkileşim içerisinde olmalarını sağlayıcı grup çalışmalarına yönlendiririm.
1.evet oldu
YanıtlaSil2.kendilerine güvenmelerini sağlayarak yardımcı olabiliirim
3.soruların atutarlı ve dengeli cevaplar vererk