• SORU 1 : Bu modül öğrenci merkezli değerlendirmenin nasıl gerçekleştirilebileceği konusunda yardımcı oldumu? Nasıl?
• SORU 2 : Öğrencilerin öğrenip öğrenmediklerini nasıl değerlendirebilirim?
• SORU 3 : Öğrencileri, değerlendirme sürecinde nasıl aktif hale getirebilirim?
1-Değerlendirme araçlarını geliştirmemize yardımcı oldu.
YanıtlaSil2-Değerlendirme örneklerini çoğaltarak.
3-Öğrencilerden yazılı veya sözel sunumlar alarak aktif hale getirebilirim.
1-evet.farklı değerlendirme araçlarını araştırmayı düşündürdü.
YanıtlaSil2-sergiledikleri projenin uygulanabilirliğine.akranlarının birbirleriyle tartışmalarına katılarak.
3-projelerini diğer gruplara tanıtmalarını isteyerek
1. EVET. FARKLI METOTLAR DÜŞÜNMEMİ SAĞLADI.
YanıtlaSil2. KONU İLE İLGİLİ SORULAR SORARAK.
3. EKSİKLERİNİ TESPİT EDİP, BU EKSİKLERİ GÖRMELERİNİ SAĞLAYARAK.
1 faklı öğretim metotları geliştirir,
YanıtlaSil2 konuyla ilğili kısa cevaplı sorular sorarak,
3 hazırlanan projeleri inceleyip değerlendirerek,
1-Evet değerlendirme araçlarını kullanma becerisi kazandırdı.
YanıtlaSil2- Hazırladıkları projenin konusuna ilişkin sorular sorarak
3- Öğrencilerin hazırladıkları proje ile ilgili broşür ve sunumların arkadaşlarına yansıtmalarını takip ederek değerlendirme sürecini aktif hale getiririm
1.evet çok yardımcı oldu.öğrencinin derse etkin katılı konusunda yardımcı oldu
YanıtlaSil2.etkin ara değerlendirmelerle
3.sunum hazırlatarak derste bunları sundurarak
1-Evet.Farklı değerlendirme araçları konusunda yardımcı oldu.
YanıtlaSil2-Değerlendirme örneklerini çoğaltarak.
3-Hazırlanan çalışmaları diğer öğrencilerle tartıştırarak.
1-Değerlendirme araçlarını geliştirmeye yardımcıoldu. 2-Sürece etkin ve istekli katılmaları
YanıtlaSil,sorulara yanıt vermeleri.
3- Projelerini arkadaşlarına sunmalarını sağlayarak.
1. evet,değerlendirmede değişiklik yapmanın daha faydalı olabileceğini anladım.
YanıtlaSil2. konunun içeriğine yönelik değişik etkinliklerle anlayabilirim.
3. diğer gruplarla etkileşim içine sokarak, arkadaşlarının değerlendirmesi sağlanabilir.
1.oldu.Farklı değerlendirme türleri hakkında bilgi edindim
YanıtlaSil2.önce öğrencilerin hazır bulunuşluklarını ölçerdim,ardından performanslarını ve son olarak çalışma sonunda edindikleri becerilerini ölçerek değerlendire bilirim
3.öğrencileri bilgisayar üzerinden değerlendirme yapar birbirinin farklı uygulamaları görerek tartışma ortamı oluştururdum.
cvp1.evet yardımcı oldu. Farklı değerlendirme araçları geliştirerek.
YanıtlaSilcvp2.Performansa dayalı değerlendirme araçlarıyla.
cvp3.Proje çalışmalarındaki ürünleri sunumları ve paylaşmaları sırasında onlardan sorularla dönüt alarak.
1-Evetçok yardımcı oldu.Farklı değerlendirme araçları kullanılmasının gerekliliği
YanıtlaSil2-örnekler çoğaltılarak.
3-tüm çalışmaların tartışma ortamına aktarılması
-Yardımcı oldu. Değişik değerlendirme araçları geliştirerek.
YanıtlaSil-Kazandıkları bilgiler hakkında değişik sorular sorarak.
-Diğer gruplara projelerini sunmalarının isteyip o gruplardan fikir edinerek.
1-evet oldu.farklı değerlendirme tekniklerini öğrenerek
YanıtlaSil2-hazırladıkları projenin içeriğine bakarak ve proje ile ilgili sorulara verdikleri yanıtlara göre
3-sunum hazırlatarak