10 Mayıs 2011 Salı

Modül 5

• SORU 1 : Bu modül öğrenci merkezli değerlendirmenin nasıl gerçekleştirilebileceği konusunda yardımcı oldumu? Nasıl?
• SORU 2 : Öğrencilerin öğrenip öğrenmediklerini nasıl değerlendirebilirim?
• SORU 3 : Öğrencileri, değerlendirme sürecinde nasıl aktif hale getirebilirim?

14 yorum:

  1. 1-Değerlendirme araçlarını geliştirmemize yardımcı oldu.
    2-Değerlendirme örneklerini çoğaltarak.
    3-Öğrencilerden yazılı veya sözel sunumlar alarak aktif hale getirebilirim.

    YanıtlaSil
  2. 1-evet.farklı değerlendirme araçlarını araştırmayı düşündürdü.
    2-sergiledikleri projenin uygulanabilirliğine.akranlarının birbirleriyle tartışmalarına katılarak.
    3-projelerini diğer gruplara tanıtmalarını isteyerek

    YanıtlaSil
  3. 1. EVET. FARKLI METOTLAR DÜŞÜNMEMİ SAĞLADI.
    2. KONU İLE İLGİLİ SORULAR SORARAK.
    3. EKSİKLERİNİ TESPİT EDİP, BU EKSİKLERİ GÖRMELERİNİ SAĞLAYARAK.

    YanıtlaSil
  4. 1 faklı öğretim metotları geliştirir,
    2 konuyla ilğili kısa cevaplı sorular sorarak,
    3 hazırlanan projeleri inceleyip değerlendirerek,

    YanıtlaSil
  5. 1-Evet değerlendirme araçlarını kullanma becerisi kazandırdı.
    2- Hazırladıkları projenin konusuna ilişkin sorular sorarak
    3- Öğrencilerin hazırladıkları proje ile ilgili broşür ve sunumların arkadaşlarına yansıtmalarını takip ederek değerlendirme sürecini aktif hale getiririm

    YanıtlaSil
  6. 1.evet çok yardımcı oldu.öğrencinin derse etkin katılı konusunda yardımcı oldu
    2.etkin ara değerlendirmelerle
    3.sunum hazırlatarak derste bunları sundurarak

    YanıtlaSil
  7. 1-Evet.Farklı değerlendirme araçları konusunda yardımcı oldu.
    2-Değerlendirme örneklerini çoğaltarak.
    3-Hazırlanan çalışmaları diğer öğrencilerle tartıştırarak.

    YanıtlaSil
  8. 1-Değerlendirme araçlarını geliştirmeye yardımcıoldu. 2-Sürece etkin ve istekli katılmaları
    ,sorulara yanıt vermeleri.
    3- Projelerini arkadaşlarına sunmalarını sağlayarak.

    YanıtlaSil
  9. 1. evet,değerlendirmede değişiklik yapmanın daha faydalı olabileceğini anladım.
    2. konunun içeriğine yönelik değişik etkinliklerle anlayabilirim.
    3. diğer gruplarla etkileşim içine sokarak, arkadaşlarının değerlendirmesi sağlanabilir.

    YanıtlaSil
  10. 1.oldu.Farklı değerlendirme türleri hakkında bilgi edindim
    2.önce öğrencilerin hazır bulunuşluklarını ölçerdim,ardından performanslarını ve son olarak çalışma sonunda edindikleri becerilerini ölçerek değerlendire bilirim
    3.öğrencileri bilgisayar üzerinden değerlendirme yapar birbirinin farklı uygulamaları görerek tartışma ortamı oluştururdum.

    YanıtlaSil
  11. cvp1.evet yardımcı oldu. Farklı değerlendirme araçları geliştirerek.
    cvp2.Performansa dayalı değerlendirme araçlarıyla.
    cvp3.Proje çalışmalarındaki ürünleri sunumları ve paylaşmaları sırasında onlardan sorularla dönüt alarak.

    YanıtlaSil
  12. 1-Evetçok yardımcı oldu.Farklı değerlendirme araçları kullanılmasının gerekliliği
    2-örnekler çoğaltılarak.
    3-tüm çalışmaların tartışma ortamına aktarılması

    YanıtlaSil
  13. -Yardımcı oldu. Değişik değerlendirme araçları geliştirerek.
    -Kazandıkları bilgiler hakkında değişik sorular sorarak.
    -Diğer gruplara projelerini sunmalarının isteyip o gruplardan fikir edinerek.

    YanıtlaSil
  14. 1-evet oldu.farklı değerlendirme tekniklerini öğrenerek
    2-hazırladıkları projenin içeriğine bakarak ve proje ile ilgili sorulara verdikleri yanıtlara göre
    3-sunum hazırlatarak

    YanıtlaSil